Saturday 24 December 2011

kehidupan aku Di hostel

hari ini aku rasa sangat bosan.Sunyi.dalam hidup aku, tak pernah jauh dengan famili. Perasaan aku menjadi membuak-buak di dada. Aku cuba mencari jalan penyelesaian bagaimana aku boleh menghilang persaan aku.seaadainya ada yang orang yang membaca blong ini.tolong bigi tip bagai mana hilang persaan ini.memang agak kelakar dan adew orang yang akan tergelak baca blog ni.tapi aku tiada sesiapa nak mengadu lagi dah.tak kn tiap saat aku perlu telefon famili aku.imposible.

   jiwa aku rase semakin hari semakin kecil.aku bosan sangat hidup macam ni.aku tak tahu ape lagi yang aku perlu buat.aku kene jauh dari mak,ayah,kak long.abang.sedih sangat rasa.sekarng ini aku rase aku tidak perlu memikirkan masalah itu lagi. aku perlu teruskan perjuangan aku dekat sini.aku tidak boleh lagi jadi anak mnja macam dulu.semua orang uruskan hidup aku.sekarang ni.aku kena banyak uruskan diri aku sendiri.harap aku akan tabah menghadapi cabaran hidup dekat sini.

No comments:

Post a Comment